Piwnica24 Piwnica24
467
BLOG

Aresztowanie blogerki Salonu24 - Rebeliantka

Piwnica24 Piwnica24 Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Przytaczam wstrząsajacy list siostry Rebeliantki zamieszczony na http://www.niepoprawni.pl/blog/11/walczyc-czy-nie#comment-54404 
a przesłany do jednego z blogerów.


----- Original Message -----
From: Ela.Tomanek@XXXXXX
To: <!-- e -->czeslaw@ryszka.com<!-- e -->
Sent: Wednesday, February 17, 2010 11:57 AM
Subject: Fw: Dokument1

Pochwalony Jezus Chrystus

Panie Senatorze przesyłam Panu dokument z którym przyjechali policjanci z Bielska-Białej z ul. Rychlińskiego 17.
Krótki opis :
1.Przed moją posesję podjechał samochód -godzina 6 rano dzwonili do mnie policjanci w cywilach Pani starszy sierżant Monika Jucha wezwała mnie do natychmiastowego wpuszczenia do domu. Cały czas tę rozmowę filmował młodszy aspirant Paweł Skóra który ani razu nie informował mnie, że będzie cokolwiek nagrywał (przed moja posesją) czyli przed jakąkolwiek rozmową i pokazaniem dokumentów o tym że mają prawo wejść do mojego domu. Po pokazaniu dokumentu wpuściłam do domu. Nie mam wiedzy gdzie biegali i co robili wszyscy Ci co wpadli do domu. Zobaczyłam tylko jak szarpią mojego brata który jest po zawale. Rzucili go na ziemię - akurat tam gdzie robie remont i była tylko zrobiona wylewka , rozerwali mu żylak na lewej nodze. Odmówili zawezwania pogotowia aby mu pomóc . Ja mimo to wezwałam do swojej Mamusi , która jest bardzo ciężko chora. Pogotowie zabrało Ją do szpitala w Bielsku Białej Mamusia ma 80 lat i jest ciągle pod kontrolą lekarską obecnie bierze kolejne leki ( dawka 50 silnych zastrzyków ) . Brat jest osobą bardzo dużą więc aby Go skuć w kajdanki wyłamali Mu obojczyk i chyba złamali palce.
Człowiek niewinny który nie zaciągnął kredytu ani z nikim nie współpracował w jego wyłudzeniu ma być tak szykanowanym .
Zabrali Janusza rzucając Go po ziemi jak największego bandytę i mordercę . Krystyna stawała w obronie mojego brata bojąc się o jego życie i zdrowie wtedy policjanci rzucili Ją na ziemię . Prosiłam aby młodszy aspirant Michał Mól który filmował tę sytuację filmował też to iż Krystynę rzucają po ziemi - pierwszy raz ale tego nie robił i wręcz stawał tyłem do tego zdarzenia . Więc czemu ma służyć to filmowanie Panowie Policjanci mogą rzucać o ziemię niewinna osobę ale nie ma zostać żaden ślad na te bezprawne czynności ???
W trakcie spisywania protokołu przez Panią straszą sierżant Monikę Jucha cały czas Pan młodszy aspirant Paweł Skóra wyrywał go i nie pozwalał mi aby moje wątpliwości były notowane . Nie zostałam pouczona o moich prawach jedynie byłam cały czas zastraszana przez tego policjanta który stał obok mnie i cały czas krzyczał i groził ręką w rękawiczkach. Po prostu się bałam, iż mnie uderzy .
W protokole jest, że osoba która jest na miejscu może wnieść swoje wyjaśnienia, wtedy Krystyna moja siostra postanowiła iż chce aby Jej uwagi zostały wprowadzone do protokołu . Pan Paweł Skóra z Panią Moniką Jucha odmawiali takiej możliwości. Prosiłam bardzo spokojnie ale stanowczo, że w protokole jest wyraźnie napisane "iż takie wyjaśnienie mamy prawo składać " Krystyna dyktowała swoje wątpliwości na to postanowienie Pan Paweł Skóra cały czas nas zastraszał i wręcz zabraniał Pani Monice Jucha pisać zgłaszane przez Krystynę wyjaśnienia . Krystyna w akcie desperacji mówiła, że jeżeli zabroni Jej dyktować to odbierze sobie życie. Wtedy Pan Paweł Skóra po raz kolejny rzucił Ją na ziemię i skuł w kajdanki i wezwali pogotowie z kamizelkami jak dla osoby psychicznej.Grożąc że zabiorą nas wszystkich do zakładu psychiatrycznego na Olszówce. Pytam się jakim prawem policjant mi grozi ,że zrobi ze mnie osoba upośledzoną?
Lekarz Jerzy Karol Krzywonos 6040614 z pogotowia Ratunkowego w Bielsku Białej stwierdził, że moja siostra nie jest osoba psychiczną i odmówił Jej zabrania do szpitala psychiatrycznego. Kazał wręcz zdjąć Jej kajdanki bo jest to niezgodne z prawami pacjenta. Na badania psychiatryczne musi się zgodzić osoba sama.Czyli Policjanci złamali prawa OBYWATELA RZECZPOSPOLITEJ POLSKI . Kajdanki jej zdjęto.
Pogotowie wypełniło stosowne dokumenty i odjechali.
Wtedy Pani Monika Jucha LPA 915496 zaczęła mnie straszyć, że to już koniec, że nie mam prawa już o nic prosić kolejny raz odmówiono mi moich praw .
Podpisałam protokół, z ramienia policji podpisali też starszy sierżant Pani Monika Jucha , młodszy aspirant Pan Paweł Skóra 716429 oraz młodszy aspirant Pan Michał Mól który odmówił mi okazania dokumentu potwierdzającego, że jest policjantem.
Wtedy opuścili mój dom. Zamknęłam bramkę .
Ponieważ było to zdarzenie od 6 rano i wyciągnięta zostałam z łóżka poszłam do łazienki celem wykonania porannej toalety udania się do szpitala do mojej Mamusi . Po raz kolejny zadzwonił domofon podeszłam już tylko do okna, gdyż byłam już przygotowana do kąpieli kazali mi zejść jeszcze raz bo muszą coś wyjaśnić. Gdy się ubrałam i zeszłam poinformowali mnie, iż Krystyna ma podpisać protokół gdy otworzyłam bramkę aby Pani Monika Jucha weszła z tym protokołem wtedy siłą na mnie wtargnęli pozostali policjanci wgniatając mnie do ściany i siłą po raz kolejny rzucili się na Krystynę aby ją skuć w kajdanki i zabrać na komendę policji aby postawić jej jakieś zarzuty. Nieubraną w koszuli nocnej zabrali do nieoznakowanego pojazdu.

Mam Panie Senatorze ogromną prośbę o pomoc .

Zdrowie i życie mojego Brata Janusza jest zagrożone . W tej chwili obawiam się o życie i zdrowie mojej Siostry Krystyny. Zagrożone jest też teraz życie Mojej Mamusi Felicji Górzyńskiej ( 80 - letniej kobiety )

Czy potrzeba w naszej Ojczyźnie wielkiej tragedii takiej jaką Przeżywa Rodzina Olweników aby powstała komisja śledcza, która ujawni całą masę nieprawidłowości w postępowaniu policyjno prokuratorskich i sądowych. Jak długo możemy obawiać się o swoje życie, przestajemy czuć się bezpieczni.

Zrozpaczona i wołająca o pomoc Obywatelka
Elżbieta Górzyńska Tomanek
Oby nie było za późno


Sprawa opisana jest tu
www.aferyibezprawie.org/index.php


To moja korespondencja z Komendą w Bielsku.
 

rzecznik@bielsko.slaska.policja.gov.pl
do Iza Rostworowska
data 17 lutego 2010 15:15
temat odpowiedź - Policja Bielsko-Biała
wysłana przez bielsko.slaska.policja.gov.pl

Szanowna Pani
Otrzymane drogą elektroniczną w dniu 17.02.2010r. pismo przekazano na ręce I Zastępcy Komendanta Miejskiego Policji w Bielsku-Białej mł.insp. Krzysztofa Chrobaka.

Z poważaniem,
podkom. Elwira Jurasz
Oficer Prasowy
Komendy Miejskiej Policji
w Bielsku-Białej
 


Iza Rostworowska
do rzecznik
pokaż szczegóły 16:22

Bardzo dziękuję.
Wiadomość umieszczę na forach w necie.
Będziemy czekać na odpowiedź Pana Komendanta i na dalszy rozwój sprawy.
Z poważaniem.


Iza Rostworowska
do rzecznik
pokaż szczegóły 17:16

Teraz otrzymałam wiadomość, że Panią Krystynę Górzyńską umieszczono w Zakładzie Psychiatrycznym, by zatrzeć dowody pobicia. Stało się to po tym, jak zażądała obdukcji lekarskiej. Nie pozwolono też wezwać prokuratora. Rano wezwany przez policję lekarz psychiatra stwierdził, że jest zdrowa! (co stało się w międzyczasie?) Policjant, który trzy razy rzucił ją na podłogę sporządził notatkę, że była agresywna.
To znana metoda uniknięcia przez policję odpowiedzialności. Sprawa robi się coraz bardziej bulwersująca i przestępcza.
Proszę pamiętać, że wszyscy śledzimy poczynania policji i prokuratury, naruszania Praw Człowieka i Europejskiej Karty Praw.
Rozmawiałam teraz telefonicznie z jej roztrzęsioną siostrą, która z zakładu psychiatrycznego jedzie do umierającej w szpitalu matki, której stan się załamał po tych przejściach.
Szanowna Pani Oficer. Bądźmy ludźmi w naszej pracy, bo Bóg kiedyś nas z tego życia rozliczy.

Z poważaniem.


a tu wersja Policji.

www.bielsko.slaska.policja.gov.pl/wiadomosci/art2944,zatrzymanie-poszukiwanego-przestepcy.html

Piwnica24
O mnie Piwnica24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości