Piwnica24 Piwnica24
1581
BLOG

Ile jest Matek Boskich?

Piwnica24 Piwnica24 Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Wychowany w katolickiej rodzinie i społeczeństwie przeżyłem już ponad 40 lat. Kilka tygodni temu wróciłem z Ziemi Świętej, a pobyt tam był m.in. okazją do pogłębienia mojej wiedzy religijnej. Dziś wieczorem okazało się, że ciągle wiem mało.

Ale na szczęście jest telewizja, a w niej ciekawe relacje z otaczającego nas świata. Szkoda, że często to medium nie jest wyczerpującym źródłem wiedzy, a tylko zasiewa w głowie widza intelektualny niepokój.

- Bedziemy sie modlić do wszystkich Matek Boskich: Fatimskij, Czestochowskij, Ostrobramskij, coby zostoł prezydentem - zwróciła się do jednego z kandydatów na prezydenta pani Anna Rabiańska, która uczestniczyła dziś w uroczystości powitania tegoż kandydata w sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na zakopiańskich Krzeptówkach.

Telewizja pokazała to znamienne wydarzenie, a ja je zobaczyłem i mam mętlik w głowie. Ile jest Matek Boskich? Czy tyle, ile wymienia pani Anna, czy może jeszcze więcej? Może doszło do jakiej gradacji i od teraz jedne są ważniejsze od innych? A może sztab wyborczy jednego z kandydatów zaangażował jedynie trzy Matki Boskie do swej kampanii?

Chciałoby się powiedzieć: O Matko! Ale w tej sytuacji chyba jej oszczędzę.
 

Grzegorz Franki

Opublikowano także: "Ile jest Matek Boskich" - W24.pl

Piwnica24
O mnie Piwnica24

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości